Under 10 euro! ~Collab~


Γεια σας κορίτσια μου!! Τι κάνετε?? Επιστροφή με νέο θεματάκι σήμερα! Σίγουρα όλες έχουμε αγαπημένα προϊόντα αλλά σήμερα θα δούμε 5 προϊόντα κάτω των 10 ευρώ χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ποιότητα τους θα είναι χαμηλή αλλά αντιθέτως με πολύ καλή απόδοση! Το σημερινό θέμα είναι σε συνεργασία με την Ελίνα από το BeautyProject by Elina και θα βρείτε στο blog της αντίστοιχο post με τα δικά της 5 αγαπημένα προϊόντα κάτω των 10 ευρώ, θα σας έχω το link στο τέλος! Τα προϊόντα που έχω επιλέξει είναι όλα για μακιγιάζ, ας ξεκινήσουμε!

1.  Πρώτη στη λίστα μου είναι η bb cream της Garnier miracle skin perfector 5 in 1. Μια κρέμα για να λέγεται bb cream πρέπει να είναι ενυδατική, να έχει δείκτη προστασίας και να παρέχει κάλυψη, αν δεν τα πληρεί αυτά δεν είναι bb cream! Η συγκεκριμένη παρέχει αρκετά καλή κάλυψη όπου αν δεν έχεις κάποιο σοβαρό θέμα ακμής είναι ιδανική για κάθε μέρα. Έχει 2 αποχρώσεις light και medium, εγώ έχω επιλέξει την δεύτερη καθώς θα αρχίσω να μαυρίζω σιγά σιγά αν και τώρα που την χρησιμοποιώ δεν φαίνεται μεγάλη η διαφορά. Δίνει μία αίσθηση φρεσκάδας, είναι ελαφριά, έχει ευχάριστη μυρωδιά και καλύπτει κάπως και την γυαλάδα.
Η τιμή της είναι 8-10 ευρώ.


2. Προχωράμε με ένα primer ή αλλιώς βάση προσώπου. Για όσες δεν γνωρίζουν τα primer είναι σιλικονουχα προϊόντα που τα εφαρμόζουμε στο πρόσωπο μετά την ενυδατική και πριν το foundation. Χρησιμοποιούνται για να καλύψουν τους πόρους, να κάνουν ματ την επιδερμίδα έτσι ώστε να εφαρμόσουν καλύτερα το foundation, η πούδρα, το ρουζ κλπ. και να έχει μεγαλύτερη διάρκεια το μακιγιάζ. Εγώ έχω από την MUA το skin define matte perfect primer και είμαι αρκετά ικανοποιημένη. Για έμενα που έχω λιπαρό δέρμα και γυαλίζω αρκετά δίνει τελείως ματ αποτέλεσμα, έχει βελούδινη υφή και στρώνουν όλα μετά πανεύκολα!
Η τιμή του είναι 7-8 ευρώ.



3. Επόμενο είναι το αγαπημένο μου bronzer από την W7 το Honolulu! Είναι dupe του γνωστού Hoola της Benefit δεν έχω το συγκεκριμένο για να κάνω την σύγκριση αλλά από reviews που έχω δει είναι ίδιο! Είναι το πρώτο bronzer που χρησιμοποιώ και μου αρέσει πάρα πολύ! Απλώνεται εύκολα για τα κοψίματα, ζεσταίνει το πρόσωπο και έχει διάρκεια. Η συσκευασία περιέχει και ένα βουρτσάκι αλλά εμένα δεν με διευκολύνει, για την χρήση του προτιμώ πινέλο. Έχει και πολύ cute συσκευασία!
Η τιμή του  είναι 5-7 ευρώ.


4. Συνεχίζουμε με ένα πινέλο το οποίο είναι καινούρια αγορά αλλά με ενθουσίασε. Είναι για εφαρμογή foundation, έχει κοντές τριχούλες, οι όποιες είναι και πολύ πυκνές και είναι σχετικά μικρό. Βολεύει πολύ στην εφαρμογή καθώς είναι εύχρηστο και απλώνει πολύ καλά το προϊόν αν και νομίζω πως απορροφά λίγη ποσότητα. Είναι από το ebay έκανα την παραγγελία μαζί με άλλα πινέλα, δεν είχε μεταφορικά και ήρθε νομίζω σε 1-2 εβδομάδες.
Η τιμή του είναι 1.80 ευρώ.


5. Και για το τέλος άφησα τα αγαπημένα liquid lipstick της Goldenrose! Έρωτας απλά...φοβερή διάρκεια, απίστευτες αποχρώσεις, βολικό απλικατερ, ευχάριστη μυρωδιά και τρομερή τιμή! Είτε φας, είτε πιεις, είτε φιλήσεις δεν πάνε πουθενά! Σε κάποιες μπορεί να ξεραίνει τα χείλη μπορείτε να βάζετε από κάτω ένα lipbalm και όλα καλά!
Η τιμή του είναι 4,5 ευρώ.


Αυτές είναι οι δικές μου προτάσεις για προϊόντα κάτω των 10 ευρώ, στο post της Ελίνας θα βρείτε τις δικές της προτιμήσεις! Ακολουθήστε την στο blog της για να τις δείτε!

Αν σας άρεσε το post μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα social media και να πατήσετε "παρακολούθηση"-"εγγραφή" για να βλέπετε ότι ανεβαίνει! Τα λέμε στο επόμενο post! Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου