Brows, brows and brows! (Review for l'oreal)


Γεια σας κορίτσια μου!! Τι μου κάνετε?? Επιστροφή στην beauty θεματολογία αυτή τη φορά με τα αγαπημένα μας φρύδια ή αλλιώς κορνίζα του προσώπου μας! Είμαι σίγουρη πως την πρώτη φορά που πειραματιστήκατε με τα φρύδια σας και είδατε το πρόσωπό σας να αλλάζει τότε συνειδητοποιήσατε και τη σημασία τους! Δεν είμαι από τα άτομα που αν δεν έχουν φτιάξει φρύδι δεν βγαίνουν από το σπίτι τους αλλά όταν το κάνω αναρωτιέμαι γιατί δεν μου γίνεται καθημερινή συνήθεια, μάλλον επειδή βιάζομαι! Στην αγορά υπάρχουν ένα σωρό προϊόντα φρυδιών για όλες τις ανάγκες, τα γούστα και τα λεφτά που θέλει ο καθένας να διαθέσει. Μολύβια, μάσκαρα φρυδιών, σκιές με κερί και τζελ. Από την τελευταία κατηγορία είχα δει πως η loreal λάνσαρε ένα καινούριο προϊόν το οποίο είναι και παρόμοιο με το πολυσυζητημένο και τσιμπημένο ka-brow της Benefit. Τι ήθελα και το είδα...περίμενα πως και πως να έρθει στην Ελλάδα! Όπως αντιληφθήκατε όχι μόνο έφτασε αλλά η Μάρα έτρεξε να το πάρει, να το τεστάρει και φυσικά να ενημερώσει τις ενδιαφερόμενες για τις λεπτομέρειες!


Ας μιλήσουμε όμως πρώτα για τα βασικά. Τα τζελ φρυδιών σου δίνουν την δυνατότητα να γεμίσεις και να σχηματίσεις τα φρύδια σου εύκολα και στην ένταση που επιθυμείς. Θέλεις απλό γέμισμα φρυδιών? το έχεις...θέλεις ινσταγκραμικό φρύδι? και αυτό το έχεις! Το συγκεκριμένο βγαίνει σε πέντε ξεχωριστές αποχρώσεις blonde, warm blonde, dark blonde, brunette και ebony που μπορούν να καλύψουν άνετα όλες τις κοπέλες από τις πιο ανοιχτόχρωμες μέχρι τις πιο σκουρόχρωμες. Η δική μου απόχρωση είναι η warm blonde. Η συσκευασία περιλαμβάνει δικό της πίνελάκι για πιο εύκολη χρήση που φυσικά αν δεν σας βολέψει επιλέγετε ένα δικό σας κοφτό πινελάκι.





Αρκετά όμως με την παρουσίαση ας πάμε στο ζουμί, άξιζε τελικά η ανυπομονησία μου και τα λεφτά που έδωσα? Θα πω ναι! Έμεινα πολύ ικανοποιημένη, το αποτέλεσμα που αρέσει αρκετά, δίνει φυσικό τελείωμα, μπορείς να το χτίσεις αν θες παραπάνω, έχει διάρκεια, γκάμα αποχρώσεων και είναι πάνω από όλα οικονομικό προϊόν (τιμή 11 ευρώ)! Εσύ τι προϊόν για τα φρύδια προτιμάς να χρησιμοποιείς? Πες μου τα δικά σου αγαπημένα στα σχόλια!


Αν σας άρεσε το post μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα social media και να πατήσετε "παρακολούθηση-έγγραφη" για να βλέπετε ότι ανεβαίνει! Τα λέμε στο επόμενο post! Φιλιά!!
Μάρα <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου